close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בחירת קייטרינג איכותי לאירועים פרטיים

מערכת שורשיז אייר, תשעה06/05/2015

אף אחד לא רוצה לקלוט בזווית העין את האורחים באירוע שתכננתם בקפידה מעוותים את הפרצוף בגלל האוכל שנבחר

תגיות:
אף אחד לא רוצה לקלוט בזווית העין את האורחים באירוע שתכננתם בקפידה מעוותים את הפרצוף בגלל האוכל שנבחר ומוגש אל השולחן. כשאנחנו מתכננים אירוע פרטי אנחנו חולמים על מבטים של פליאה, סיפוק וכמובן תיאבון בריא ורוצים להעניק לאורחים שלנו את הטוב ביותר. בחירת הקייטרינג לאירוע היא אחת הבחירות הכי חשובות בתוך התכנון של כל חגיגה, בין אם מדובר בחתונה, ברית או חגיגת בר או בת מצווה. אז איך בוחרים קייטרינג איכותי לאירוע פרטי?

מה תרצו לאכול באירוע שלכם?
לפני שאתם מתמקדים בחברת קייטרינג מסוימת תשאלו את עצמכם כמה שאלות מפתח: מה אתם הייתם רוצים לאכול באירוע שלכם? איזה אוכל מדבר אליכם? איזה תפריט הכי יתאים לסגנון של האירוע? לשעה שבה הוא מתקיים? למספר האורחים שלכם?

השאלות האלו יעזרו לכם להתמקד בחברות קייטרינג מסוימות ולמצוא את המכנה המשותף שהכי מתאים לכם. אחר כך תוכלו לבדוק, לקרוא את התפריטים, לבדוק את האותיות הקטנות, לשאול את כל השאלות וכמובן...לטעום.

חשוב שתזכרו שאל האירוע מוזמנים אנשים שונים, שכל אחד מהם הוא בעל העדפות קולינריות אחרות, לכן מומלץ לבחור בתפריט מגוון – שכולל מיני בשרים, סלטים טריים ומבושלים, תוספות, קינוחים ועוד – בהתאם לתפריט שאתם סוקרים. לכל אחד מאיתנו יש העדפות אחרות, אבל כשמדובר באירוע אנחנו צריכים לשלב בין בחירה אישית ובין בחירה שתקלע למכנה המשותף של רוב המשתתפים באירוע.

טועמים, מתנסים, בודקים
אחרי שעברתם על לא מעט תפריטים, בדקתם מה אתם אוהבים ומה פחות ואולי אפילו ביקשתם הצעת מחיר, כדאי מאד לערוך מבחן חשוב מאד, הלוא הוא מבחן הטעם.

בלי לטעום לא תדעו האם האוכל טרי, האם חומרי הגלם טובים, האם הבישול נעשה על ידי מקצוענים. כל חברות הקייטרינג יאפשרו לכם להגיע לאירועים ולטעום מהמנות שהן מציעות. אל תוותרו על השלב הזה אם אתם רוצים להבטיח שהאירוע יהיה הכי טעים שאפשר.

שאלת הכשרות – כבר לא שאלה
כשמדובר באירועים בישראל, אנחנו מקפידים באופן מיוחד על כשרות. חברות קייטרינג מציעות תפריטים מובחרים וכשרים, שלא מוותרים על טעמים, חומרי גלם טריים ומנות מרגשות. אם בעבר היינו מסתפקים באוכל שגרתי ואולי אפילו משעמם, היום אפשר למצוא הכל מהכל. מתפריט בשרים על האש שהוא כשר לחלוטין ועד לקינוחים מושקעים שהם פרווה לגמרי, כך שכל אורח יוכל להנות גם ממשהו מתוק אחרי הסעודה.

בחירת קייטרינג איכותי וכשר היא לא פשוטה, אבל חיפוש מהיר יעלה בפניכם לא מעט תוצאות. חשוב לבדוק את סוג הכשרות, ממי ניתנה תעודת הכשרות והאם היא תקפה. ברוב המקרים תמצאו את תעודת הכשרות בבית העסק או באתר האינטרנט של חברת הקייטרינג ותוכלו לוודא שאכן מדובר במקום כשר.

חיפוש אחר חברת קייטרינג לאירועים פרטיים הוא אמנם לא פשוט, אבל היום תוכלו למצוא את הפרטים בקלות באינטרנט, ליצור קשר ולקבל הצעות מחיר מיידיות, מה שמקל על תהליך החיפוש. כל מה שצריך הוא לשאול את השאלות הנכונות, לחשוב על האורחים שלכם ולהגיע עם תיאבון, והרבה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה